De eerste blog:

17-04-2019

Ik ben een paar maanden geleden aan deze blog.

Helaas heb ik er op het moment door omstandigheden geen tijd voor gehad. Vandaar deze nieuwe start.

De blog heeft Living on Spoons omdat ik jarenlang heb gevochten met verschillende chronische ziekten. Ik heb zelfs ruim 3 jaar niet kunnen werken. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad.

De laatste 2 jaar heb ik een nieuwe start proberen te maken en heel veel banen gehad wat ook niet echt een goede manier is om wat te starten. Ik zocht een bepaalde functie die ik eigenlijk niet meer uit kon voeren. Die ik nu wel aan het doen ben en dat is dat ik nu weer terug ben in de horeca al had ik dat nooit verwacht dat ik daar naar terug zou gaan.

Op dit moment werk ik al weer ruim 3 maanden en heb ik het idee dat ik herboren ben en dat ik weer een dagelijks ritme kan creëren hoe zwaar dat ook geweest is. Ik kom nu iedere avond thuis na een korte dienst en heb dan nog de kans om met de hond te gaan wandelen en lekker af te schakelen.

Ik ben gaan omarmen dat je ondanks de beperkingen die je hebt kunt omarmen en er een nieuwe draai aangeven.

Ik hoop door deze blog een kijk te werken op wat er ondanks beperkingen mogelijk is


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin